Versterking van uw Business Development door individuele- en teamontwikkeling.

Pragmatisch  &  deskundig

Workshops & MasterClasses

Ontwikkel uw organisatie en uw medewerkers zodat ze beiden ‘up to date’ blijven en meegaan met veranderingen in de markt.

Masterclasses van een dagdeel, een workshops van een dag, of complete programma’s van meerdere dagen:

  • Legal Business Planning 2019     PDF
  • Hoe wordt ik (h)erkend   (profilering)  PDF
  • Intelectueel acquireren (van contact naar contract)     PDF
  • Meer werk met bestaande cliënten   (binding)
  • De B.V. “IK”    PDF
  • Customer journey mapping     PDF
  • Summer School 2018    PDF
business-plan
Coaching concept in tag cloud

Klankborden & Coaching

Klankbord
1-2 sessies van een uur voor specifieke vraagstukken, 2nd opinion, feedback.
Reflectie
2-4 sessies van anderhalf uur voor zelfreflectie op eigen performance, analyse & ontwikkelen.
Coaching
4-8 sessies van anderhalf uur over duurzame verbetering van commerciële mindset en modus operandi.

Coaching is een instrument waarmee de notaris of advocaat zijn eigen ontwikkeling laat begeleiden door een externe coach.

Centraal staat die eigen ontwikkeling die dus ook door de professional/ondernemer zelf bepaald is.

Deze ontwikkeling staat centraal en het hele coachingstraject is er op gericht om die ontwikkeling te realiseren. De coach fungeert daarbij als klankbord en soms als sparringpartner.

Meer weten over onze aanpak? Een kennismaking?
Vraag Dirk Heuff voor een koffieafspraak.

Vaardigheidstrainingen

Denken, praten en plannen maken is belangrijk. Uitvoering, DOEN is uiteindelijk datgene wat resultaten brengt.
Aanscherpen van vaardigheden is noodzakelijk. Trainen dus.

Een greep uit de verschillende vaardigheidstrainingen die beschikbaar zijn:

  • Acquireren zonder verkopen
  • Personal branding voor advocaten
  • Uw persoonlijk acquisitieplan in 1 dag
  • Pitches winnen
  • Klanten binden & uitbouwen (cross selling)
  • Accountmanagement
  • Ambassadeurs  & referenties: creëeren & benutten
  • Verschillende klanten, gedifferentieerde benadering
  • Van Contact naar Contract
  • Netwerken kan wèl leuk zijn (en effectief)
training

Een compleet overzicht inclusief details over inhoud en vorm van elke training, kunt u HIER lezen.