Luisteren

Leren

Participeren

Summerschool “legal business development”

Straks gaan de partners met hun gezinnen weer met vakantie en hou jij het kantoor draaiende en hou je de cliënten tevreden, toch?

Dé perfecte periode voor jou en alle andere moderne en ambitieuze advocaten om tijd te besteden aan je eigen toekomst en je eigen ontwikkeling: het versterken van je kennis & vaardigheden in het commerciële vlak, business development.

Daarom de Legal Business Development SummerSchool© met daarin vele verschillende onderwerpen op het vlak van profilering, acquisitie en cliëntenbinding.

20-24 Juli 2020  –  Den Haag

Direct aanmelden of stuur een email aan: bestellen@legalBizDev.nl

Voor moderne advocaten en notarissen die…

  • De zomerperiode benutten om hun kennis & inzicht bij te spijkeren en daar concreet mee aan de slag gaan.
  • Niet stil zitten & absorberen, maar actief betrokken en praktisch aan het werk.

Wat u mag verwachten

  • Een serie korte praktijksessies over Legal Business Development.
  • Elke dag 3 sessies om zelf uit te kiezen.
  • Interactief
  • Deskundig
  • Praktijkgericht
  • Persoonlijk (6-8 deelnemers per sessie)

Logistiek

  • 3 sessies per dag  9-11 uur  /  12-14 uur  /  15-17 uur
  • Locatie: Caballero Fabriek in Den Haag. Goed bereikbaar en met voldoende parkeergelegenheid.

Kosten

  • Early bird (aanmelden vóór 1 mei):  € 99,- per sessie  /  € 199 per dag
  • Na 1 mei:  € 125,- per sessie  /  € 300 per dag

Seminar “Advocaat & acquisitie”

Wat, waarom & hoe van pragmatische acquisitie: hoe werft u nieuwe klanten en nieuwe zaken.

26 November    Zwolle
27 November    Utrecht
28 November    Den Bosch

 

Tijdens deze seminars krijgt u inzicht in het hoe & wat van acquisitie in de advocatuur en tal van praktische tips over hoe u dat in uw dagelijkse praktijk kunt integreren.

Direct aanmelden of stuur een email aan: bestellen@legalBizDev.nl

Voor advocaten die …

  • graag meer nieuw werk willen binnenhalen;
  • hun cliëntengroep willen uitbreiden;
  • een pragmatische aanpak willen hanteren;
  • heel efficiënt met hun beperkte tijd willen omgaan.

Wat u mag verwachten

Een interactieve kennissessie over de belangrijkste vaardigheden en de meest effectieve technieken om nieuwe cliënten en nieuwe zaken te werven.

Logistiek

  • Timing van elk seminar 9.00 – 11.30 uur
  • Locatie: centraal gelegen, goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid.
  • Kosten: € 0,- per persoon
    Bij no-show of afmelding binnen 48 uur voor de start, draagt u € 25,- bij aan de organisatiekosten.
  • Voor dit seminar kunt u 2 PO punten opvoeren.
    U krijgt een certificaat van deelname.

Kennissessie “Hoe werk je klantgericht ?”

Door betere klantgesprekken een optimale dienstverlening realiseren.

Op vrijdagochtend 13 September organiseert LegalBizDev.nl in samenwerking met Het Juridisch Netwerk Nederland een speciale kennissessie voor advocaten die hun gesprekken met klanten willen optimaliseren.

DOWNLOAD de brochure

Direct aanmelden of stuur een email aan: bestellen@legalBizDev.nl

Voor advocaten en notarissen die …

  • klanten hoog in het vaandel hebben staan;
  • hun klantgerichte denken & doen willen verbeteren;
  • hun cliëntengroep willen uitbreiden;
  • behoefte hebben aan pragmatische tips voor hun klantcontacten.

Wat u mag verwachten

Een interactieve kennissessie over de belangrijkste vaardigheden en de meest effectieve technieken om je dienstverlening op de wensen van je klant aan te passen.

Meer informatie

Logistiek

  • Vrijdag 13 September 2019
    9.45 – 12.15 uur gevolgd door een lunch
  • Locatie: De Groene Afslag in Laren (NH), direct langs de A1
  • Kosten: € 195,- per persoon bij aanmelding vóór 15 juli.
  • Voor deze kennissessie kunt u 2 PO punten opvoeren.
    U krijgt een certificaat van deelname.

VoorjaarsTournee “Acquisitie in Praktijk”

7 en 9 Mei 2019 – 6 plaatsen in Nederland

DOWNLOAD de brochure

Voor advocaten en notarissen die …

  • Meer aandacht willen geven aan hun eigen omzet en praktijk.
  • Behoefte hebben aan een pragmatische aanpak voor acquisitie.
  • Concrete antwoorden willen op hun vragen.
  • Meer dan 3 jaar ervaring hebben.

Wat ?

Een interactieve lezing over acquisitie  met inzicht en instrumenten voor meer resultaat & efficiency.

Logistiek

  • Dinsdag 7 en Donderdag 9 mei 2019
  • Locaties: op centrale en goed bereikbare locaties in Amsterdam, Breda, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Zwolle.
  • Kosten: € 95,- per persoon
  • Elke deelnemer krijgt een exemplaar van het Handboek Legal Business Development.

Ontbijtseminar “Acquisitie met de WAB”

7 Maart 2019 – Amsterdam

Voor wie ?

  • Advocaten die een stap willen maken met hun acquisitie,
  • Kantoorbestuurders die dat willen faciliteren
  • Ondersteunend personeel die dat gaan realiseren

Wat ?

Een informatieve sessie met inzicht, tips & tricks om de WAB te benutten voor acquisitie en binding van cliënten.

 

Direct aanmelden

Logistiek

  • Donderdag 7 maart 2019
  • 8.00 uur start. Voor koffie wordt gezorgd.
  • 9.30 uur klaar, u bent om 10 uur weer op kantoor.
  • Locatie: in Amsterdam op een centrale en goed bereikbare locatie (details volgen).
  • Deelname is gratis: wij investeren graag in een kennismaking.
    No show of afmelden minder dan 24 uur vooraf – dan brengen we €50 kosten in rekening.

Ontbijtseminar “Acquisitie met de WAB”

12 Maart 2019 – Rotterdam

Voor wie?

  • Advocaten die een stap willen maken met hun acquisitie,
  • Kantoorbestuurders die dat willen faciliteren
  • Ondersteunend personeel die dat gaan realiseren

Wat ?

Een informatieve sessie met inzicht, tips & tricks om de WAB te benutten voor acquisitie en binding van cliënten.

 

Direct aanmelden

Logistiek

  • Dinsdag 12 maart 2019
  • 8.00 uur start. Voor koffie wordt gezorgd.
  • 9.30 uur klaar, u bent om 10 uur weer op kantoor.
  • Locatie: in Rotterdam op een centrale en goed bereikbare locatie (details volgen).
  • Deelname is gratis: wij investeren graag in een kennismaking.
    No show of afmelden minder dan 24 uur vooraf – dan brengen we €50 kosten in rekening.

Ronde tafel conferentie  “Legal HR”

19 Maart 2019 – Den Haag

In samenwerking met TalentFirst organiseren we een Ronde Tafel Conferentie over

  • talentontwikkeling
  • employer branding
  • milennials
  • doorstroombeleid

Voor wie?

Voor betrokken HR professionals die

  • een nieuw HR-tijdperk pro-actief tegemoet willen treden;
  • daarover goed voorbereid willen communiceren met bestuur en partners, en die
  • bereid zijn tot uitwisselen van hun inzichten en meningen met andere HR-professionals.

Wat

  • Een rondetafel conferentie over talentontwikkeling, employer branding, werkgeluk, millennials en doorstroombeleid
  • Met circa 6-8 andere, gelijkgestemde HR professionals van advocatenkantoren.

Logistiek

  • Dinsdag 19 maart 2019, 15.30 – 17.30
  • Locatie: CoachHuis, Raamweg 4, 2596 HL Den Haag.
  • Deelname is gratis: wij investeren graag in een kennismaking.
    No show of afmelden minder dan 24 uur vooraf – dan brengen we €50 kosten in rekening.

 

Direct aanmelden