Voorbeelden van onze projecten

Onze kennis en inzichten zijn relevant, maar u zult onze praktijkervaring belangrijker vinden: werkt het echt, wat ze allemaal aanbieden?

Daarom hier enkele voorbeelden van onze projecten. Geanonimiseerd, zoals u vast begrijpt.

Elke case is op 1 pagina samengevat. Klik op de afbeelding om dat te kunnen lezen.

Weten hoe deze voorbeelden voor u kunnen werken?  Neem contact op.

CRM zorgt voor meer klantfocus

Vraag

“Hoe krijgen we meer focus op onze cliënten en hoe benutten we dat in onze praktijk ?”

Resultaten

Beter inzicht in (waardevolle) klanten en hoe deze te behouden.

Meer zelfvertrouwen in het benaderen van die klanten voor nieuwe acquisitie.

Meer acquisitie-kracht binnen het partnertraject

Vraag

“Ontwikkel het commerciële profiel en initiatief van deze senior medewerker zodat haar acquisitie versterkt”

Resultaten

Grote gedragsverandering: meer en betere acties PLUS … effect.

“Zonder jou had ik dit niet geleerd, laat staan gedaan, Dirk.

Aanstaand partner wordt klaargestoomd

Vraag

“Help deze partner-to-be met versterking van zijn acquisitie

Resultaten

“Ik vind acquisitie niet meer vervelend

“Ik heb vertrouwen in mijn kunnen en ga ermee aan de slag.

“We zien een andere houding en ander gedrag, precies wat we wilden.

Cultuuromslag commercieel denken & doen

Vraag

“Hoe versterken we het commerciële denken & doen binnen kantoor, zodat meerderen gaan bijdragen aan omzetgroei.”

Resultaten

“We hebben ècht een draai gemaakt in onze acquisitie.”

“Mensen hebben een andere mindset, hebben er lol in ÉN boeken resultaat.

Betere benutting van netwerk, ambassadeurs & verwijzers

Vraag

“Hoe krijgen we meer referenties van onze cliënten?”

“Hoe benutten we die voor betere acquisitie?”

Resultaten

Groter bewustzijn t.a.v. de commerciële waarde van referenties.

Minder angst om referenties te vragen bij cliënten.

Meer structuur in de aanpak & meer zelfvertrouwen in de uitvoering.

Tijdelijke vervanging marketing/BD functionaris

Vraag

“Tijdelijke invulling van de rol is nodig. We hebben een concreet plan voor komend jaar nodig.”

Resultaten

Nieuw functieprofiel gedefinieerd en werving ontworpen. Nieuwe functionaris geselecteerd en on boarding begeleid.

Nieuw Business Development plan & draagvlak daarvoor gerealiseerd ruim vóór deadline.

Kantoorbrede CRM-werkwijze (incl. systeem) geïmplementeerd

Profilering & interne samenwerking

Vraag

“Hoe kunnen we ons beter profileren naar netwerk en klanten?”

“Wat betekent dat voor de samenwerking binnen kantoor?

Resultaten

Individuele profielen aangescherpt incl. persoonlijke actieplannen om dat over het voetlicht te brengen.

Kantoorprofilering is beter en leidt tot betere zichtbaarheid en herkenbaarheid.

Medewerkers zijn meer betrokken en gemotiveerd.

Kantoor- en heidag met de concurrent

Vraag

“Onze kantoordag moet interactief, leuk & leerzaam worden. Belangrijk om aan te werken: hoe zetten we ons af tegen de concurrent(en)?

Resultaten

Meer concrete visie op ‘hoe de concurrent te bestrijden’.

Aanzet om marktpositie te versterken m.b.v. meer onderscheid in de kantoorpropositie.

Veel gelachen, veel creativiteit, veel samenwerking.

Weten hoe deze voorbeelden voor u kunnen werken?  Neem contact op.

0 Shares
Share
Tweet
Share