In Acquisitie, Notariaat, Ondernemerschap

Meer business door minder ‘verkopen’.

Advocaten en notarissen willen niet ‘verkopen’. Terecht.

Klanten, in welke branche dan ook, hebben namelijk een gezonde weerstand tegen verkopers. Dat komt dus mooi uit: u hoeft niet te gaan verkopen.

Maar wat dan wèl te doen om uw praktijk van een constante stroom nieuw werk te voorzien?

Hier een 11-tal stappen om uw acquisitie en cliëntenbinding effectiever & efficiënter aan te pakken.
Over mentaliteit, 7 contact momenten, CRM, ambassadeurs, vertrouwen, planning.

klikken = openen

acquisitie klantenbinding advocatuur notariaat business development

  1. Van prospect naar cliënt: 7 contactmomenten nodig
  2. Bezint eer ge begint
  3. Vertrouwen komt te voet   (en gaat te paard)
  4. Onderhoud het contact, regelmatig.
  5. Cliënttevredenheid is méér dan een gewonnen zaak
  6. Cliënttevredenheid is méér dan een enquête
  7. CRM is méér dan een adressenbestand
  8. Uw ambassadeur = bron van referenties
  9. Cliënten verschillen – uw benadering dus ook
  10. Mentaliteit van advocaten overstijgt belang van juridische kennis
  11. Cliënten zijn mensen en hebben een hekel aan verkopers. Net als u.
Recommended Posts
tijd timing timemanagementprijsdruk
0 Shares
Share
Tweet
Share